söndag 1 juli 2012

Längtan i Inzpira

I vintras hade jag lite nybörjar tur och fick mitt första kort publicerat i Inzpira. Eftersom det gått över 4 månader så får jag nu visa den i min egen blogg, har även visat den nyligen i PhunnyFace bloggen :) Gjorde detta kort till kortskissen i nr 1/2012.

Det usla vädret fortsätter hos oss... Första juli och bara 13-14 grader varmt och duggregn. Själv har jag ännu nästa vecka jobb... Men snart måste det väl vända sig???? Hoppas verkligen att vi ska få lite sommar även hit upp...

Ha det bäst!

4 kommentarer:

  1. ÅHH den är ju helt underbar, Så roligt att du fick den publicerat i Inzpira, GRATTIS :)

    Ja man undrar ju vart sommaren håller hus, samma här lite sol då o då och så regnar det mellan, ingen större värme inte.

    HA DET SÅ GOTT!!

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  2. God eftermiddag!

    Vilken ära och bekräftelse att få någon publicerat i en tidning, GRATTIS!! Fint kort du fick med och vilken fin textstämpel du har på.

    Tyvärr har vi ingen vidare sommar här heller, har störtregnat hela helgen fram tills för typ två timmar sedan. Nu är det växlande sol/moln ute........så det blir till att hålla tummen. Hoppas det räcker lite sol till dig oxå =)

    Kram och ha en bra vecka!!

    SvaraRadera
  3. Jättefint kort, tro mig inte var det bara nybörjartur. Jag jobbar oxå en vecka till, sen får banne mig sommaren börja!

    SvaraRadera
  4. Kortet är superfint
    Har oxå 1 veckas jobb kvar och då måste sommaren ha hittat hit
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!